БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУ СЕМИНАРЛАРЫ

Семинар    тақырыбы:    Басымдықтарды    басқару:     тайм-менеджмент,     стресс- менеджмент

Мақсатты аудитория: Уақытты басқару бойынша кәсіби құзыреттілігі мен жеке тиімділігін арттырғысы келетін мемлекеттік қызметшілер.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 18-20 сәуір

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

1. Қызметті басқаруда басымдықтарды айқындай алады.

2. Уақытты тиімді басқару және жоспарлау принциптерін біледі.

3. Мемлекеттік қызмет тиімділігін арттыруда тайм-менеджмент құралдарын, қызметте стресті басқару және стреске төзімділікті арттыру әдістерін саралап пайдаланады.

4.Өз әрекеттері, шешімдері және нәтижелері үшін жауаптылықты өз мойнына алуды үйренеді, сондай-ақ шектеулі уақыт пен эмоциялық қысым шарттарында да жұмыстың тиісті сапасын қамтамасыз ете білу құралдарын меңгереді.

Семинарға шолу:

  1. Тайм-менеджмент, стресс менеджмент теориясы, принциптері;
  2. Уақытты стратегиялық жоспарлау және жұмыс уақытын тиімді ұйымдастыру;
  3. Тайм-менеджмент, стресс менеджменттің қызмет нәтижелілігімен өзара байланысы;
  4. Стресті және уақытты басқару құралдары;
  5. Стресті басқару және стресске төзімділікті арттыру әдістері;
  6. Практикалық кейстерді талдау: мемлекеттік қызметтегі ағымдық проблемаларды шешу.

Құзіреттіліктер: Жауаптылық Күйзеліске төзімділік Өзін-өзі дамыту Қызметті басқару

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Жеделдік

 

Семинар тақырыбы: Белгісіздік жағдайында қызмет тиімділігін арттыру

Мақсатты аудитория: Өзгермелі әлем жағдайында кәсіби құзыреттерін арттыруға мүдделі мемлекеттік қызметшілер.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 14-16 ақпан

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер: Белгісіздік жағдайда шешім қабылдай ала білу бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту. Басқарушылық шешімдерді ұтымды жіктеу. Өзгермелі жағдайда әрекеттерді, жобаларды және шешімдерді іске асыру механизмдерін игеру.

Семинарға шолу:

  1. VUCA әлеміндегі табысты тұлға.
  2. Өзгермелі жағдайда күйзеліс деңгейін басқару.
  3. Ақпараттың орасан ауқымды көлемін игеруге дайын болу.
  4. Пайда болған мәселелерді (проблемалар мен қиындықтарды) өздігімен шешуге үйрену және өзгелерді үйрету.
  5. Үздіксіз жаңа дағдылар қалыптастыру.
  6. Практикалық кейстерді талдау, ситуациялық жағдайларды шешу.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару Жеделдік

Өзін-өзі дамыту Жауаптылық

 

Семинар тақырыбы: БИЗНЕС-ПРОЦЕСТЕРДІ ОҢТАЙЛАНДЫРУ

Мақсатты аудитория: мемлекеттік органдардың басшылары, жергілікті атқарушы органдардың және аумақтық департаменттер мен инспекциялардың бөлім басшылары.

«С» ДЕҢГЕЙІ, Қызметкерлерді басқарады.

Өткізу уақыты: 21-25 ақпан

Ұзақтығы: 40 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Бизнес-процестердің, BPMN нотациясының    негізгі    ұғымдарын   біледі    және қолданады.
  2. Мемлекеттік органдардағы бизнес-процестерді талдау және формализациялауды үйренеді.
  3. Мемлекеттік органдағы бизнес-процестерді     оңтайландырудың     әдістемесін меңгереді.

Семинарға шолу:

  1. Бизнес-процестерді басқару теориясына кіріспе. Негізгі ұғымдар.
  2. Топтық жұмыс: қызметтің типін анықтау.
  3. BPMN нотациясы.
  4. Бизнес-процестерді талдау және формализациялау.
  5. Бизнес-процестерді модельдеу.
  6. Бизнес-процестерді оңтайландырудың әдістемесі мен көрсеткіштері
  7. Процестерді оңтайландырудың практикалық тапсырмалары
  8. Тестілеу. Кері байланыс.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару Көшбасшылық

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Шешімдер қабылдау

Семинар тақырыбы: Деректерді визуализациялау және талдау

Мақсатты    аудитория:    Жергілікті    атқарушы    органдардың    және     аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 4-6 сәуір

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде «үлкен деректерді» пайдалану үшін кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту.
  2. Ақпараттарды баршаға түсінікті, қысқа, жинақталған әрі нақты түрде беруге (көрсету/ұсыну) машықтану.
  3. Визуализациялау арнайы әдістері мен құралдарын игеру.

Семинарға шолу:

  1. Үлкен деректерді талдауға кіріспе.
  2. Үлкен деректер және цифрлық трансформация, қолданыстағы шешімдердің әлеуеті, даму перспективалары.
  3. Деректер негізінде шешім қабылдау.
  4. Талдау: жоспарлау, болжам жасау, нәтижесін анықтау.
  5. Практикалық кейстерді талдау. Кейс «Оценка навыков аналитического мышления».
  6. Тестілеу. Кері байланыс.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Жеделдік

Көрсетілетін қызметтерді тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру

 

Семинар  тақырыбы: Ең  алдымен  –  адамдар: мемлекеттік қызметтер сапасын арттырудың практикалық құралдары

Мақсатты аудитория: Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет атқаратын жергілікті атқарушы органдардың және аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады. Өткізу уақыты: 26-28 қыркүйек Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту.
  2. Ең алдымен – адамдар түсінігін ашып, анықтамасын бекіту.
  3. Мемлекеттік қызметтердің   сапасын   арттырудың   практикалық   құралдарын күнделікті қызметте пайдалану әдістерін меңгеру.

Семинарға шолу:

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету.
  2. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын басқару және бағалау.
  3. Қызмет тұтынушылардың қанағаттану деңгейін анықтау тетіктері.
  4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жетілдіру құралдарын талдау.
  5. Мемлекеттік қызмет көрсетудегі проактивті тәсіл.
  6. Мемлекеттік қызметтер көрсетуде адамдарға бағдарлану.
  7. Мемлекеттік қызмет сапасына қоғамдық бақылау жүргізу.
  8. Мемлекеттік қызметтердің сапасыз көрсетілуінің себептері.
  9. Практикалық кейстерді талдау.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл

Көрсетілетін қызметтерді тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру Парасаттылық

Семинар тақырыбы: Жергілікті өзін-өзі басқару: өңірді кешенді дамыту

Мақсатты   аудитория:   Ауылдық   (селолық)    округ    әкімдері    аппараттарының мамандары. «D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 7-9 қараша

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын білу;
  2. Өз мемлекеттік органдарының мақсат-міндеттерін анық айқындау негізінде нәтижелі жоспарлауға және түпкі нәтижелерге қол жеткізу;
  3. Жергілікті өзін-өзі басқару саласындағы заңдарды дұрыс қолдану.

Семинарға шолу:

1.ҚР мемлекеттік жоспарлау жүйесі. 2.Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары.

3.Стратегиялық жоспарлау мен бюджеттік жоспарлау байланысы. 4.Бюджеттік жоспарлау, негізгі құжаттар.

5.Жергілікті өзін-өзі басқару саласындағы заңдарды білу. 6.Төртінші деңгейдегі бюджетті жоспарлау ерекшеліктері, кейстер.

  1. Практикалық кейстер мен ситуациялық жағдайларды талдау. ЖАО бойынша кейстер.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару Жеделдік Жауаптылық

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Күйзеліске төзімділік

 

Семинар тақырыбы: Жобалық менеджмент: жобалық деңгей

Мақсатты    аудитория:    Жергілікті    атқарушы    органдардың    және     аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 6-10 маусым

Ұзақтығы: 40 сағат

Күтілетін нәтижелері:

  1. Жобаларды басқару бойынша неізгі ұғымдарды біледі және қолданады.
  2. ISO 21500 стандарты бойынша мәлімет алады.
  3. Жобалық басқару құралдарын пайдаланып, жобалық жұмыстарын жүргізе алады.

Семинарға шолу:

  1. Жобаларды басқару теориясына кіріспе. Негізі ұғымдар.
  2. Мемлекеттік сектордағы жобалық менеджмент. Жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидасы туралы (ҚР Үкіметінің 2021ж 31 мамырдағы № 358 қаулысы).
  3. ҚР ISO 21500-2014 ұлттық стандарты.
  4. Жобалық офис. Жобалық менеджердің құзыреттері. 5.Жоба бойынша жұмыс тапсырмасын толтыру.

Құзыреттіліктер:

Бастамашылдық Қызметті басқару

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Өзін-өзі дамыту

 

Семинар тақырыбы: ҚР Әкімшілік рәсімдік-процестік Кодексі бойынша өңірлерде әкімшілік рәсімдер жүргізудің талаптары мен нормалары

Мақсатты     аудитория: Жергілікті    атқарушы     органдардың    және     аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты:16-18 мамыр

Ұзақтығы: 24 сағат Күтілетін нәтижелер:

1.Тыңдаушылардың әкімшілік рәсімдік-процестік саласындағы түсінігі кеңейтілген. 2.Азаматтармен заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау мәселелері боыйнша кәсіби құзыреттері мен практикалық дағдылары жетік.

3.Қоғамның жария-құқықтық саласында мемлекеттің, азаматтық қоғам, заңды тұлға және азаматтардың заңды мүдделерін қорғауды жетік меңгереді.

Семинарға шолу:

1.Әкімшілік әділет туралы. 2.Әкімшілік органдар ұғымы.

3.Әкімшілік рәсімдердің қағидаттары: ерекшеліктері мен түрлері. 4.Әкімшілік органдардың қалауы: түсіну және проблемалық мәселелер. 5.Мемлекеттік қызметшілердің бірыңғай құзыреттер шеңбері.

  1. Әкімшілік актіге шағымдану: шағымдану тәртібі, оны қарастыру және шағым бойынша шешім шығару.
  2. Әкімшілік сот ісін жүргізу: жалпы бастаулары және ерекшеліктері. 8.Сот бақылауы. Процестік мәжбүрлеу шаралары.

9.Практикалық   кейстер    мен    ситуациялық    жағдайлардыі    талдау.    Видеоролик Верховного суда РК «Что такое АППК?».

Құзыреттіліктер:

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Жауаптылық

Жеделдік

 

Семинар тақырыбы: «ҚУАТТЫ ӨҢІРЛЕР: ЕЛ ДАМУЫНЫҢ ДРАЙВЕРІ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН ӨҢІРДЕ ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛДАРЫ

Мақсатты аудитория: Жергілікті атқарушы органдардың және аумақтық департаменттер мен инспекциялардың бөлім басшылары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 4-6 шілде

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

1.Ұлттық деңгейдегі ауқымды жобаны іске асыру тетіктерін біледі.

2.Ұлттық бағдарламалар мен жобаларды өңірлік деңгейде дайындаудың басты қағидатын меңгереді.

3.Микродеңгейде ұлттық жоба нәтижелерін анықтайды.

Семинарға шолу:

  1. «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасына кіріспе.

2.Базалық қызметтерге халықтың тең қолжетімділігін қамтамасыз ету, тұрғын үй-коммуналдық жағдайды жақсарту және тұрғын үй құрылысы саласын дамыту.

3.Көліктік байланысты қамтамасыз ету және елдің көліктік-транзиттік әлеуетін жоғарылату есебінен азаматтардың қолайлы өмір сүру ортасын құру мәселесі.

4.Ұлттық жоспарлау жүйесінің әдістемесін және бұл саладағы проблемалық сұрақтарды талдау.

5.Ұлттық жобаларды іске асыруда мемлекеттік стратегиялық және бағдарламалық құжаттармен үйлесімділігін бағалау әдістері.

Құзіреттіліктер:

Қызметті басқару

Өз-өзін дамыту

Бастамашылдық

Күйзеліске төзімділік

Семинар тақырыбы: МАНСАП ЖӘНЕ ОТБАСЫ: ТЕҢГЕРІМДІ ҚАЛАЙ САҚТАЙМЫЗ?

Мақсатты аудитория: Өз мансабын одан әрі ілгерілетуге мүдделі және өзінің жеке құзыреттерін жетілдіруге ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 7-9 ақпан

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Жұмыс пен отбасы арасындағы тепе-теңдік пен шекараны басқарудың кәсіби құзіреттіліктері мен практикалық дағдыларын дамытады.
  2. Жеке тиімділікті арттыратын   техникалар   мен   факторлар  туралы   біледі   және пайдаланады.

Семинарға шолу:

  1. Қызметті орындау барысында жеке өмірге ықпал ететін сын-тегеуріндер мен қиындықтар.
  2. Жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе-теңдікті сақтауға, жеке тиімділікті арттыруға бағытталған коучинг құралдарын біледі және қолданады (SMART, GROW, уақыттың жеке сызығы, болашақ жетістікті моделдеу).
  3. Максималды өнімділікке әсер ететін факторлар.

Құзіреттіліктер:

Қызметті басқару Өз-өзін дамыту Бастамашылдық

Күйзеліске төзімділік

Семинар тақырыбы: МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДАҒЫ HR МЕНЕДЖМЕНТТІҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ

Мақсатты аудитория: Жергілікті атқарушы органдардың және аумақтық департаменттер мен инспекциялардың бөлім басшылары.

«С» ДЕҢГЕЙІ, Қызметкерлерді басқарады.

Өткізу уақыты: 31 мамыр-2 маусым

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Тыңдаушылардың менеджмент саласындағы түсінігі кеңейтілген.
  2. HR менеджмент және персоналды басқару саласында кәсіби құзыреттері мен практикалық дағдыларының дамуы. Ұйымды басқаруда қалаған нәтижелерге жетуді болжайды.
  3. Қызметкерлердің болжам жасауға тарту деңгейі жоғарылайды.

Семинарға шолу:

1.HR менеджмент және кадрлық менеджменттің негізгі түсінігі. 2.Менеджменттің теориялық ғылыми негіздері.

3.Кадрлық менеджмент кәсібін құқықтық реттеу. 4.Кадрлық менеджменттің даму сатысы.

  1. Әлеуметтік желіде жұмыс жасау қабылеті.
  2. Басқарудың ұйымдастыру контексті және кадрларды басқару. 7.Мемлекеттің кадр саясаты жүйесінің негізгі бағыттары.
  3. Қазақстандағы Head Hunter қызметі.
  4. Мемлекеттік органдардың персоналды басқару қызметі және оның міндеттері. 10.Басқарудың ұйымдық-өкімдік әдістері және кадрлық құрамды қалыптастыру. 11.Практикалық кейстерді талдау, әңгімелесу әдістері.

Құзыреттіліктер: Қызметті басқару Көшбасшылық Жауаптылық Шешімдер қабылдау

 

Семинар тақырыбы: МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДАҒЫ БЮДЖЕТТЕУ ЖӘНЕ БУХГАЛТЕРЛІК ЕСЕП

Мақсатты аудитория: Мемлекеттік органның бюджетін жоспарлау және атқару саясатын іске асыратын мемлекеттік қызметшілер (ауылдық округ мамандары). «D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 24-26 қазан

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын білу;
  2. Өз мемлекеттік органдарының мақсат міндеттерін анық айқындау негізінде нәтижелі жоспарлауға және түпкі нәтижелерге қол жеткізу;
  3. Жергілікті өзін-өзі басқарудың экономикалық және қаржылық дербестігін тиімді пайдалану.

Семинарға шолу:

1.ҚР мемлекеттік жоспарлау жүйесі. 2.Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары.

3.Стратегиялық жоспарлау мен бюджеттік жоспарлау байланысы. 4.Бюджеттік жоспарлау, негізгі құжаттар.

  1. Жергілікті бюджетті жоспарлау, кейстер.
  2. Төртінші деңгейдегі бюджетті жоспарлау ерекшеліктері.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару Жеделдік Жауаптылық

Ынтымақтастық және өз-ара іс-қимыл Күйзеліске төзімділік

Семинар тақырыбы: МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІНІҢ ӘДЕБІ МЕН ИМИДЖІ

Мақсатты    аудитория:    Жергілікті    атқарушы    органдардың    және     аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 11-13 сәуір

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Мемлекеттік қызметшінің имиджіне   сай    іскерлік   этикет    және    мінез-құлық нормаларын біледі.
  2. Ашықтық, объективтілік және   әділдікке   бағытталған   өз   қызметінде   әдептілік нормалар мен құндылықтарды қолданады.

Семинарға шолу: 

1.Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексінің талаптары. 2.Мемлекеттік қызметшінің әдебі және мінез-құлық нормалары.

3.Іскерлік этикет және ресми мінез-құлық қағидалары. 4.Мемлекеттік қызметшінің имиджі және парасаттылық.

  1. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы   мәдениетті қалыптастыру  және   шектеулер мен тыйымдарды сақтау.
  2. Этикалық қызметкердің жаңа моделін қалыптастыру.
  3. Мемлекеттік қызметшілердің тәртіптік және әкімшілік жауапкершілігі. 8.Практикалық кейстер: шағын топтарға арналған ситуациялық тапсырмалар.

Құзіреттіліктер:

Парасаттылық

Көрсетілген қызметтерді тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл

Өзін-өзі дамыту

Семинар тақырыбы: МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕГІ КОУЧИНГ ҚҰРАЛДАРЫ

Мақсатты аудитория: Жеке тиімділік деңгейін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер. «D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады..

Өткізу уақыты: 14-16 наурыз

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Жеке тиімділікті арттыратын   техникалар   мен   факторлар  туралы   біледі   және пайдаланады.
  2. Басымдықтарды анықтап, реттеуге, уақытты үнемдеуге үйренеді.

Семинарға шолу:

  1. Коучингке кіріспе.
  2. Коучинг құралдары(SMART, GROW,  4  позиция, уақыттың жеке        сызығы, наным- сенімнің өзгеруі, міндеттеме картасы, болашақ жетістікті моделдеу).
  3. Максималды өнімділікке әсер ететін факторлар. 4.Командалық коучинг мәдениеті.

5.Кер байланыс беру және тиімді сұрақтарды қою техникасы. 6.Практикалық техникалар.

Құзыреттіліктер:

Бастамашылдық Күйзеліске төзімділік

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Қызметті басқару

 

Семинар   тақырыбы:  ӨҢІРДЕ                       МЕМЛЕКЕТТІК                  БАҒДАРЛАМАЛАРДЫ                   ЖҮЗЕГЕ                АСЫРУДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ ТӘСІЛ

Мақсатты    аудитория:    Жергілікті    атқарушы    органдардың    және     аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 17-21 қазан

Ұзақтығы: 40 сағат

Күтілетін нәтиже:

  1. Жеке тиімділікті арттыратын   техникалар   мен   факторлар  туралы   біледі   және пайдаланады.
  2. Басымдықтарды анықтап, реттеуге, уақытты үнемдеуге үйренеді.

Семинарға шолу:

  1. Коучингке кіріспе.
  2. Коучинг құралдары(SMART, GROW,  4  позиция, уақыттың жеке        сызығы, наным- сенімнің өзгеруі, міндеттеме картасы, болашақ жетістікті моделдеу).
  3. Максималды өнімділікке әсер ететін факторлар. 4.Командалық коучинг мәдениеті.

5.Кер байланыс беру және тиімді сұрақтарды қою техникасы. 6.Практикалық техникалар.

Құзыреттіліктер:

Бастамашылдық Күйзеліске төзімділік

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Қызметті басқару

 

Семинар тақырыбы: СТРАТЕГИЯЛЫҚ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ПРОБЛЕМАЛАРДЫ КРЕАТИВТІ ШЕШУ

Мақсатты аудитория: Жергілікті атқарушы органдардың және аумақтық департаменттер мен инспекциялардың мамандары.

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 25-27 сәуір

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер: Стратегиялық және креативті ойлауды дамыту негізінде стандартты емес шешімдер қабылдау бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту. Проблеманы айқындау және жалпы көзқарасты қалыптастыруға арналған практикалық құралдарды меңгеру.

Семинарға шолу:

  1. Стратегиялық ойлаудың құрылымы: ұйымдастыру мен басқару процесінің жүйелік моделі.
  2. Стратегиялық ойлауды дамыту қағидаттары.
  3. Стратегиялық ойлауды дамыту техникалары: креативтілікті, бірегей шешімдер шығару қабілетін дамыту.
  4. Ойлау жылдамдығы мен икемділігін дамыту.
  5. Инновациялық шешімдер қалыптастыру креативті процесінің кезеңдері. 6.Креативтілікті дамытудың және жаңа идеялармен алмасудың ұйымдастырушылық практикалары.
  6. Практикалық кейстерді талдау. Кейс «Оценка навыков аналитического мышления».

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару Жеделдік

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Бастамашылдық

Семинар тақырыбы: СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ МЕНЕДЖМЕНТ ЖӘНЕ КОМПЛАЕНС

Мақсатты    аудитория:    Жергілікті    атқарушы    органдардың    және     аумақтық департаменттер мен инспекциялардың бөлім басшылары.

«С» ДЕҢГЕЙІ, Қызметкерлерді басқарады.

Өткізу уақыты: 31 қазан – 2 қараша

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Мемлекеттік органдардың актілер (бұйрықтар, рұқсаттар, сертификаттар) жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптаманы тиімді жүргізу саласында кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды дамыту.
  2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл менеджменті жүйесінің ИСО (ISO) 37001 халықаралық стандартының талаптарымен жұмыс жасауды игеру.
  3. Әдеп нормалары мен стандарттарын сақтап, оларды жұмыста қолданатын болады.

Семинарға шолу:

  1. Cыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптаманың мақсат-міндеттері, НҚА (нормативтік-құқықтық актілер) жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама жүргізу тетіктері.
  2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл менеджменті жүйесінің ИСО (ISO) 37001 халықаралық стандартының талаптары.
  3. Сыбайлас жемқорлық пен парақорлықтың алдын алудағы парасаттылық қағидаттарын енгізу тетіктері.
  4. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенстің бірыңғай стандарттары.
  5. Практикалық кейстерді талдау. Видеоролик: «Как страны побороли коррупцию»
  6. Тестілеу. Кері байланыс.

Құзыреттіліктер:

Қызметті басқару Парасаттылық Шешімдер қабылдау

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл

 

Семинар тақырыбы: ТИІМДІ КОММУНИКАЦИЯ: АҚПАРАТПЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ТЕХНИКАЛАРЫ

Мақсатты аудитория: Ақпаратпен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіргісі келетін және қарым-қатынас тиімділігін арттыруға ұмтылатын мемлекеттік қызметшілер (ауылдық округі мамандары).

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 1-3 тамыз

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Тиімді коммуникацияларды құру алгоритмін біледі.
  2. Халықпен тиімді қарым-қатынас орнатуда ақпаратпен жұмыс жасау техникаларын пайдаланады.

Семинарға шолу:

1.Тиімді коммуникация теориясы мен принциптері. 2.Тиімді коммуникацияларды құру алгоритмі.

3.Тиімді коммуникациядағы ақпараттың маңызы. 4.Ақпаратты қабылдау, ақпараттың қасиеттері.

5.Ақпаратпен жұмыс жасау техникалары. 6.Халықпен тиімді кері байланыс орнату. 7.Әлеуметтік желілердегі қарым-қатынас этикасы.

8.Практикалық кейстерді талдау: әлеуметтік желілерден алынған коментарийлер бойынша талдау.

Құзіреттіліктер:

Парасаттылық Жауаптылық

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл

Көрсетілген қызметтерді тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру

 

Семинар тақырыбы: ХАЛЫҚ ҮНІНЕ ҚҰЛАҚ АСАТЫН МЕМЛЕКЕТ: ХАЛЫҚПЕН ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҚ ҚОҒАММЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ ҚҰРАЛДАРЫ

Мақсатты аудитория: Халықпен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытқысы келетін мемлекеттік қызметшілер (ЖАО, тікелей халықпен қарым-қатынас жасайтын мемлекеттік қызметшілер).

«D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 31 қаңтар-2 ақпан

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

1.Халықпен және азаматтық қоғаммен тиімді коммуникация орнату бойынша кәсіби құзіреттіліктер мен практикалық дағдыларды дамыту. 2.Тыңдаушылардың коммуникация саласындағы қолда бар білімдерді, дағдыларды, ұстанымдарды, түсініктерді, қарым-қатынастарды диагностикалауды білуі.

3.Коммуникация дағдыларын қалыптастыру және / немесе оларды қажетті деңгейге дейін дамыту.

Семинарға шолу:

  1. «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасының негізгі аспектілері мен қағидаттары.
  2. Мемлекет пен қоғамның үздіксіз диалогы.
  3. Тиімді коммуникацияларды құру алгоритмін түсіну.
  4. Мінез-құлықтың айқын және жасырын себептері, олар коммуникацияға қалай әсер етеді.
  5. Сын. Маңыздылығы. Ассертивті сын. Қағидаттар. 6.Мемлекеттік қызметшінің эмоционалдық икемділігі.
  6. ҮЕҰ және қоғамдық кеңестермен жұмыс жасауда қолданылатын құқықтық актілер. Конфликтология. Түсінік және шешу жолдары.
  7. Міндеттерге байланысты тиімді коммуникацияларды арттыру тәсілдері. Халықпен тиімді кері байланыс.
  8. Әртүрлі деңгейдегі коммуникацияларды жақсарту, ықтимал штаттан тыс немесе дағдарыстық жағдайлардан шығу жолдары.
  9. Практикалық кейстерді талдау. Видеоролик: «Слышащее государство».

Құзыреттіліктер:

Күйзеліске төзімділік Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл Жауаптылық

Көрсетілетін қызметті тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру

Семинар тақырыбы: ШИЕЛЕНІСТЕРДІ РЕТТЕУ ЖӘНЕ ЭТНОМЕДИАЦИЯ

Мақсатты аудитория: Халықпен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытқысы келетін басшы мемлекеттік қызметшілер (ауылдық округ әкімдері). «С» ДЕҢГЕЙІ, Қызметкерлерді басқарады.

Өткізу уақыты: 12-14 қыркүйек

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

1.Этносаралық шиеленістер саласында туындайтын жағдайларды болжайды. 2.Шиеленістерді реттеу алгоритимін біледі және техникаларын қолданады.

3.Медиация әдістері мен құралдарын пайдаланады.

Семинарға шолу:

1.Жергілікті этномәдени орталықтар мен бірлестіктерінің құрылымы және қызметі. 2.Қазақстан халқы ассамблеясының жұмысының басым бағыттары.

3.Облыстағы «Қоғамдық келісім» ұйымының жұмысы. 4.Шиеленістерді реттеу коммуникациясы.

  1. Медиация әдістері мен құралдарының этномедиациядағы маңызы.
  2. Этносаралық шиеленістердің алдын алу мен реттеудің практикалық технологиялары. 7.Практикалық кейстер: Көшелердің атауын өзгертуге байланысты әлеуметтік желідегі комментарийлер бойынша талдау.

Құзіреттіліктер:

Көшбасшылық Шешімдер қабылдау Қызметті басқару Парасаттылық

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл

Семинар тақырыбы: ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖӘНЕ ТИІМДІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

Мақсатты    аудитория:    Жеке     тиімділігін    арттырғысы    келетін     мемлекеттік қызметшілер. «D» ДЕҢГЕЙІ, Өзін-өзі басқарады.

Өткізу уақыты: 19-21 қыркүйек

Ұзақтығы: 24 сағат

Күтілетін нәтижелер:

  1. Мемлекеттік қызметшінің қарым-қатынастағы     эмоционалды     компоненттің маңыздылығын, тиімді коммуникацияларды құру алгоритмін біледі.
  2. Халықпен тиімді қарым-қатынас   орнатуда   тиімді   коммуникация   құралдарын, эмоцияны басқару құралдарын қолданады.

Семинарға шолу:

  1. Эмоционалды интеллект (EQ);
  2. Эмпатия: эмпатия күші және жақсы қарым-қатынастың кілті; 3.Қарым-қатынастағы эмоционалды компоненттің маңыздылығы; 4.Тиімді коммуникацияларды құру алгоритмі;

5.Эмоционалды интеллект компоненттері (EQ); 6.Эмоцияны басқару.

  1. Қарым-қатынастың негізгі принциптері және тиімді коммуникациядағы өзін-өзі басқару.
  2. Халықпен тиімді кері байланыс орнату.
  3. Практикалық кейстерді және жағдаяттарды талдау: эмоция түрлеріне, тиімді қарым- қатынасқа бағытталған кейстер.

Құзіреттіліктер:

Ынтымақтастық және өзара іс-қимыл

Көрсетілген қызметтерді тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру Өзін-өзі дамыту

Жауаптылық

 

ТОЛЫҒЫРАҚ АҚПАРАТ

Нарушева Лаула Жанатовна

Академияның Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы

Білім беру бағдарламаларын іске асыру және ілгерілету кабинетінің меңгерушісі

Тел.: 8 7112 312022

 e-mail: l.narusheva@apa.kz

 

ТІРКЕЛУ